مقالات

انداختن عکس روی لیوان کاغذی

هنگامی که به فروشگاه‎های مربوط به لیوان‎های یکبار مصرف خصوصا لیوان‎های کاغذی مراجعه می‎کنید، آنقدر طرح‎ها و رنگ‎های متفاوتی وجود دارد که واقعا انتخاب را سخت می‎کنند. خوب است بدانید که انداختن عکس روی لیوان کاغذی کار بسیار ساده‎ای است و هر کسی می‎تواند سفارش انجام آن را بدهد. در این نوشته قصد داریم تا شما را با فرایند انجام این کار آشنا کنیم.

منظور از انداختن عکس روی لیوان کاغذی چیست؟

همانطور که می‎دانید لیوان کاغذی نوعی لیوان یکبار مصرف است که می‎توانید از آن برای نوشیدنی‎های سرد و گرم، بستنی، آب، سیب‎زمینی، پاپ‎کورن، ذرت مکزیکی و… استفاده کنید.

یکی از مزیت‎های انتخاب لیوان کاغذی این است که می‎توانید عکس و طرح مدنظر خود را روی این لیوان‎ها قرار دهید. کافی است که سفارش آنلاین لیوان یکبار مصرف کاغذی به همراه چاپ اختصاصی را به مجموعه‎هایی مانند کاپ ایران تحویل داده و بعد از چند روز لیوان‎های خود را تحویل بگیرید.

چاپ عکس روی لیوان یکبار مصرف کاغذی چه فایده‎ای دارد؟

اگر میهمانی خاص یا مراسمی در دست اجرا دارید، داشتن لیوان‎های یکبار مصرف با طرح دلخواه می‎تواند بسیار جالب باشد. اما مهم‎ترین مزیت انجام این کار به کسب‎وکارهای مختلف برمی‎گردد.

چرا بهتر است از لیوان کاغذی استفاده کنیم؟
ادامه مطلب

کافی‎‏شاپ‎ها، رستوران‎ها، تالارها و دیگر اماکنی که از لیوان‎های یکبار مصرف استفاده می‎کنند، می‎توانند لوگوی خود یا رنگی که به کسب‎وکار آن‎ها تعلق دارد را روی لیوان‎ها چاپ کنند تا فرایند بازاریابی و تبلیغات آن‎ها نیز با قدرت بیشتری انجام شود.

انجام این کار باعث می‏شود تا نام، لوگو و در واقع طرح گرافیکی که متعلق به آن برند یا کسب‎وکار است به راحتی در ذهن مخاطب و مشتری و حتی رهگذران ثبت شود.

همچنین مجموعه‎هایی که اقدام به برگزاری جلسات، کمپین، دوره‎همی‎ها و… می‎کنند نیز با انداختن عکس روی لیوان کاغذی می‎توانند علاوه بر برندینگ خود و رویدادشان را هم حرفه‌ای تر نشان دهند. انجام این کار می‌تواند باعث شود که مخاطبان آن‎ها را جدی بگیرند.

چگونه می‎توانم روی لیوان‎های یکبار مصرف کاغذی طرح مورد علاقه خود را چاپ کنم؟

انجام این کار بسیار آسان است؛ مجموعه کاپ ایران یکی از معدود مراکزی است که این کار را برای شما انجام خواهد داد. کافی است که سفارش عمده لیوان یکبار مصرف کاغذی خود را به همراه طرحی که مد نظر دارید در اختیار این مجموعه قرار دهید و تمام! آن‎ها با بررسی طرح و انجام برخی اصطلاحات، فرایند تولید لیوان‎های یکبار مصرف کاغذی شما را آغاز کرده و طی زمان کوتاهی که نهایتا چند روز طول بکشد(بسته به این که تعداد لیوان‎های شما چقدر است) آن‌ها را به شما تحویل خواهند داد.

لیوان کاغذی کافه رستورانی
ادامه مطلب

سخن پایانی

لیوان‎های یکبار مصرف کاغذی در مقابل لیوان‎های پلاستیکی از مزایای بسیاری برخوردارند. عدم آسیب به محیط زیست و سلامت انسان، قابلیت بازیافت، مقاومت بیشتر و حالا قابلیت انداختن عکس روی لیوان کاغذی روی آن از جمله مزایایی است که باعث شده استفاده از این لیوان‎ها به شدت افزایش یابد. حالا شما هم می‎توانید سفارش لیوان یکبار مصرف کاغذی کاپ ایران با طرح دلخواه خود داشته باشید و لیوان‎های خود را در سریع‎ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.