مقالات

سفارش آنلاین لیوان یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی محصولی است که این روزها استفاده زیادی در بین افراد دارد. از این محصول معمولا در کافی­شاپ، رستوران، مجالس و مهمانی­های مختلف استفاده­های زیادی دارد.

این لیوان در ابعاد و طرح­های متنوع تولید و عرضه می­شود. افراد معمولا برای راحتی این لیوان­ها را نسبت به دیگر محصولاتی مثل ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که ضرر و زیان­های بسیاری دارد، ترجیح می­دهند.

حتی سایت­هایی وجود دارد که امکان سفارش آنلاین لیوان یکبار مصرف کاغذی را به­راحتی در دسترس افراد قرار می­دهد، بنابراین برای خرید خیلی راحت­تر است. در این سایت­ها انواع مدل­هایی که از این محصول موجود است را می­توان به­آسانی بررسی کرد و از هر مدل یا طرحی که دوست دارید سفارش دهید.

آیا شما ترجیح می­دهید که کالایی با کیفیت و تضمین شده را به­راحتی در هر زمان و مکانی تنها به کمک اینترنت سفارش دهید و در موعد مقرر دریافت کنید یا وقت و انرژی بیشتری را در بازار صرف کنید تا بتوانید محصول موردنظرتان را خریداری کنید؟

خرید لیوان یکبار مصرف کاغذی

در هنگام خرید این کالا توجه کنید که قیمت آن براساس مواد اولیه مصرفی و همچنین درجه کیفی آن مشخص می­شود. بنابراین هنگام سفارش این محصول به این نکته دقت داشته باشید.

کاربردهای لیوان کاغذی
ادامه مطلب

همچنین لیوان کاغذی یکبار مصرف را در اندازه­ها و سایزهای مختلف تولید می­کنند. نکته­ی دیگری که برای خرید این محصول باید با آن دقت کنید این است که شما برای چه استفاده­ای این محصول را لازم دارید . حجم موردنظر خود را براساس آن خریداری کنید.

در صورتی که به تعداد زیادی نیاز دارید باید بدانید که پک­های مختلفی از این کالا در بازار فروش موجود است به طور مثال پک­های 50 عددی یا 500 عددی و غیره که بسته به نیازتان می­توانید آن­ها سفارش دهید.

مزایای لیوان یکبار مصرف کاغذی

  • جلوگیری از نشت مایعات به بیرون از لیوان: طراحی و جنس این لیوان به گونه­ای است که از نشت آب و سایر مایعات سرد و گرمی که در این لیوان­ها ریخته می­شود، جلوگیری می­کند.
  • راحتی در استفاده: این لیوان­ها شما را از شست­وشوی لیوان در زمان مهمانی خلاص می­کند.
  • بهداشتی بودن این محصول: از سوی دیگر این لیوان­ها بسیار بهداشتی بوده و در هنگام تولید کاغذ مصرفی اولیه را کاملا استریل می­کنند تا عاری از آلودگی باشد.
نکات مهم در خرید لیوان کاغذی
ادامه مطلب

انواع لیوان یکبار مصرف کاغذی

طرح­ها و مدل­های مختلفی از این کالا در بازار موجود است که برخی از آن­ها به شرح زیر هستند:

  • لیوان کاغذی یکبار مصرف با لایه ­ی جدا­کننده
  • کیوان کاغذی پایدار
  • لیوان یکبار مصرف کاغذی بازیافت­شده
  • لیوان کاغذی ساخته شده با استفاده از موم
  • لیوان کاغذی پلی­کربناتی

تمام مواردی که اشاره شد جز اصلی­ترین انواع از این محصول است که شما در صورت نیاز به هرکدام می­توانید سایز و طرح­هایی که از هر کدام آن­ها موجود است را به صورت سفارش آنلاین لیوان کاغذی در مراکز فروش اینترنتی خریداری کنید.

جمع‌بندی

از چند دهه گذشته استفاده از لیوان یکبار مصرف برای کاربرد در مهمانی­های تولد، مجالس، جشن­های عروسی و بسیاری موارد دیگر رواج پیدا کرده است.

به مرور زمان استفاده از لیوان پلاستیکی به دلیل مضراتی که داشته است کمتر شده و جای خود را به لیوان یکبار مصرف کاغذی داده است. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با نکاتی که برای خرید و سفارش این کالا لازم دارید آشنا کنیم.